loading...
chemistry tech
آخرین ارسال های انجمن
محمد رضا توسلی بازدید : 88 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (3)

سلام دوستان عزیز من محمد رضا توسلی مدیر سایت "شیمی تک" و دانش اموز مقطع متوسطه ی دبیرستان شهید بهشتی 2 افتخار افتتاح اولین سایت تخصصی شیمی را در مدرسه دارا هستم

ابتدا میخواهم از استاد عزیز و گران قدر خودم جناب آقای امیری مقدم استاد محترم شیمی تقدیر و تشکر بجا بیاورم

همچنین دوستان خوبم و مدیران دیگر سایت اقایان ، امیر محمد نخعی ، احسان پاکدل ، محمد رضا جهانی و علیرضا نقی پور دانش اموزان و هم گروهی های من در مدرسه ی "شهید بهشتی تقدیر بعمل بیاورم

در بخش های دیگر بطور دقیق به برسی مطالب میپردازیم


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی کبیری در تاریخ 1393/08/01 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

میشه مرورگر اختصاصی سایت رو معرفی کنید
پاسخ : بهتره از موزیلا استفاده کنید لینک دانلودش رو میزارم

این نظر توسط محمد معصومی در تاریخ 1393/08/01 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

ممنون
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط علی محمدی در تاریخ 1393/08/01 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

ببخشید ایا عضویت و تعید نظرات مخصوص هم کلاسیان مدرسه ی خودتان است یا خیر؟
پاسخ : خیر این سایت به برسی مطالب شیمی میپردازد و فقط بخشی از ان اختصاصی است


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دلایل شما برای نمره ی بیست ما چیست(حدود 99.83 درصد = 99000 نفر)؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 2,301
  • بازدید کلی : 158,950